♥ Running Man's Big fans ♥

Tuesday, January 17, 2012

♥ Last Sem ♥



Mula lah aku nak cerita ni..pejam celik dah sem 6.lepas ni nak masuk alam pekerjaan dah.sekejap je rase.Lepas ni xdapat la nak jumpa kawan2 lagi,semua yer mesti dah sibuk dengan hal pekerjaan,hal keluarga haha!,macam la ade yang dah kawin je.Awal sangat kot..Waktu tutorial aku sem ni pendek giler, 5 minggu.kElas jagan citer ;ar pack compress giler urh.,,it Ok,,bak kata KARAM SINGH " bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian "..Tapi rase yer dulu ngan kemudian pun susah jugak,,hehe  !!


Baru Minggu pertame kot,Assigment dah panggil2 aku,huh !,,Effa xbaik mengeluh,tak berkat nnti belajar.Oke2 =).In Emergency subject aku kene present tentang " SNAKEBITE" dengan Kak Mah ( Bukan nama sebenar ) haha ! .Tgk macam senang,Tapi nak handle management pesakit ni mencabar kot.Salah langkah boleh maut pesakit tu. tak pe aku terima cabaran ini. Biasa larh tu awal2 sem mmng bnyak "exciment'. huhu ! >,<
After that tak tahu lagi lah exciment ape lagi . Wait n see sambil goyang kaki..hihi !


hoho ! ngeri je tgk . tapi jgan la nak percaya sangat,,


Baru seminggu kelas dah ade cuti raya Cina . beruntung ! haha ! tapi 5 Hari je . nak x nak balik jugak . xkire . kan bagus kalau dekat jer ngan umah sendiri . xpayah nak beli2 tiket ni . leceh kot . huh ! xpe la mase belajar jer . time keje nnti cari yang dekat2 je . it all about tOday . papai all !









You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...