♥ Running Man's Big fans ♥

Friday, December 23, 2011

10 Fakta tentang aku


1.Aku suke shoping,walau pun tgh pokai,aq tetap gi shoping jugak
2.Aku lebih suke beli brg yang tahan lama walau pun terpakse tergadai duit sendiri
3.suke minum air masak/mineral
4.suke kumpul duit syiling
5.aku paling benci orang yang talam 2 muke
6.Aku paling anti taugeh dalam makanan aku.kalau ade aku sanggup xmakan nasi.
7.Teringin nak beli i Pad /i Phone dengan gaji pertama aku
8.Aku suke Mr Loratidine ( tu perkara wajib )
9.Aku selalu tertido bile pasang febret song aku
10.Aku peminat doMo,angry birD & Kiddy's mr bean


That aLL..Fakta tentang Budak ni,,
P/s ~yang baek boleh jadi tauladan yang jahat jangan sesekali ikot,,ok ?

You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...