♥ Running Man's Big fans ♥

Wednesday, February 15, 2012

A little bits about My family

Hari ni pulak nak citer pasal family . bukan ape . saje je .sebab harta yang paling penting bagi aku kan family . aku cume ade 2 orang adik lelaki . Fahmi & fahizul (icul) kire aku sorang je la pempuan dalam family . hehe . Kalu si Fahmi nie suke sangat dengan publicity murahan die tu  . ape yang murah tu tak tahu larh . kalau yang lagi sorang ni .pemalu sikit .ape yang dimalukannya tak tahu la ape .. so pic die memang tak banyak dalam album .rugi la ko Icul .



That my parents =,=
my pretty mum


Muke tak boleh bla ko mie . 
si pemalu yang hanya mampu tersenyum ..weekkk =P

kalau kat rumah diaorang memang 'kamcing' .aku ? layan sorang2 la kat bilik tu . tapi tak xpe .nasib mak aku sporting , aku ajak pegi mane pun mesti nak je,,hehe. ayah aku pulak . nampak je garang . tapi baik je . so tak perlu la nak takut . mak aku pulak memang jenis yang tak kesah dengan anak-anak . ape yang anak -anak nak .insyALLAH ditunaikan.

mak , ayah & fahizul .
Jalan-jalan kat banda kuala Terengganu .
mase family datang amik aku kat sini .=,=



mase kat wedding sedara
Ini aku , haha ! nothing to say .



mase si Fahmi nak "mengepau" ayah nak beli kasut converse die .


Ini la kat ruang tamu umah aku . tu lappy aku .aku bagi pinjam je kat die ni .
jangan nak perasan gud-gud la  fahmi
Ini pulak atuk kesayangan aku belah ayah .belah mak dua2 dah meninggal . aku panggil atuk ni " TOK TAK". tak tau la nape . dari kecik lagi aku dah panggil camtu . Dari lahir Tok Tak memang jaga aku . Ajar aku mengaji . sampai nanges2 aku kalau time nak mengaji waktu lepas magrib. kelakar je . hi3 . Mase aku tadika pulak Tok Tak la hantar aku naik basikal setiap pagi kalau mak aku keje la . Dekat je umah atuk dengan tadika kemas tu . Sebab tu nik basikal . best giler !.

Mase wedding umah sedara kat JB.
same tak muke kite ? haha .

Okey , ini je la serba sedikit tentang family aku .lepas ni kalau ade peluang & mase . aku cerita lebih lagi . 
k bai all .
P/s - ingat lah keluarga anda dimana sahaja anda berada .



You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...