♥ Running Man's Big fans ♥

Friday, December 28, 2012

TERBANG KE KOTA TIMUR





Okey =)).sekarang aku datang semula ke terengganu setelah berbulan-bulan aku tingalkan .Rindu sama tempat ni sebab tempat ini la aku menimba ilmu selama 3 tahun .kali ni pun aku datang dengan family n kekasih hati sebab nak amik skrol konvokesyen  dekat Unisza a.k.a UDM . Tapi majlis ni buat dekat stadium tertutup sebelahan dengan stadium runtuh tu.

Biasa la kalau pergi terengganu ni tak sah kalau aku tak pergi pantai batu Burok .Nama je Burok tapi seriusly tak buruk pun . lebih cantik ada la .



Yang ni dekat pantai batu burok  .awal2 pagi dah pergi sini .konon-konon nak tengok matahari terbit .



Matahari nak terbenam pun tengok =))


Konon-konon nak baling batu .bergaya sangat dah tu kot .=))


Hek elehhh !!! si Dia pun nak buat jugak aksi bergaya lompatan kijang yang tak seberapa nak jadi tu ,,huak3 .



hehehehhe^^


Ni pulak kat pasar payang tingkat atas . Muka tak boleh bla .merah padam .>,<

Ok ni je la setakat ni .Nak tunjuk bnyak2 gambar nanti berat pulak nanti (alasan) ,,hehe=))

Akhirnya , aku bergelar graduasi setelah bertungkus lumus selama 3 tahun hanya untuk mendapatkan sekeping sijil diploma dan pengalaman .InsyaAllah .ada rezeki aku nak sambung belajar lagi .Insyaallah . >,<



p/s : lakukan sesuatu yang boleh membanggakan ibubapa kita sendiri . Ingat tu .


You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...