♥ Running Man's Big fans ♥

Wednesday, February 15, 2012

:: Last Day with my Class ::

Sekejap je dah sem 6 , Hari ni betul2 last day kuliah untuk sem 6 . Lepas ni semua busy dengan praktikal .Ade yang praktikal dekat HUSM . ade yang dekat HSNZ , group aku la tu ,hehe . kena masuk dekat OT 2 minggu . huh ! ape boleh buat ,semua  yang bermule mesti ade pengakhirnya , =,=..
Semua ni akan jadi memori .


Suasana dalam kelas kalau setiap hari rabu ..=,=

Pasal exciment pulak .. sebenar yer tak abis lagi , tapi disebabkan jadual kelas yang terlalu2 padat terpakse la sambung mase study week nanti,,humm , ape boleh buat ,..tinggal 2 lagi exciment aku yang tak settle lagi , SNAKEBITES & professional Development . it's okey .
Next week sem 6 semua dah start praktikal sampai bulan 7 . siyes lama . tapi aku lebih suke praktikal dari duduk dalam kelas . siyes  jujur .haha.
hehe , salah seorang dari hero kami...wekkkk =P
Lepas ni mesti aku miss dekat kawan2 aku , tak kire la baik or buruk . lagi2 lepas konvo nanti . tak pe kawan- kawan kite jumpe lagi 3 4 tahun akan datang dekat HuniSZA nnti yang bakal dibina . Berkhimat la untuk UniSZA . InsyALLAH .
'' WE CARE BECAUSE WE ARE PROFESSIONAL  .

BFF memerangkap housemate ,, =,=


You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...